Esileht » Kontakt » Kasutajatingimused

Kasutajatingimused

1. Ostutingimused

1.1 Tingimused reguleerivad õigussuhteid, mis tekivad Liha UÜ (reg nr 12073292, aadress Toominga, Nurme küla, Tori vald, Pärnumaa 85004) ning Liha UÜ e-poes ostu sooritavate klientide vahel.

1.2 Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad e-poe vahendusel toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.

2. Hind

2.1 Meie poes märgitud hinnad kehtivad arve tasumise tähtaja jooksul.

2.2 Toodete hinnale lisandub tasu transpordi eest, mille suurust näed tellimuse koostamisel.

2.3 Liha UÜ jätab endale õiguse muuta hindasid juhul, kui see osutub vajalikuks.

3. Tellimuse vormistamine

Tellimine on lihtne – vali toode, lisa see ostukorvi, tasu arve ning oota kaupa koju või enda poolt valitud pakiautomaati.

3.1 Oleme teinud meie e-post kauba tellimise sinu jaoks võimalikult mugavaks ja kiireks. Tellimuse saab esitada nii ilma eelneva registreerimiseta kui ka end esmalt kliendina registreerides (sellisel juhul ei pea oma isikuandmeid ning kohaletoimetamise aadressi iga tellimuse puhul uuesti sisestama). Enne ostu sooritamist või end kliendina registreerimist loe läbi “kasutustingimused” ja tee linnuke “nõustun kasutustingimustega”.

3.2 Ostu-müügileping loetakse sõlmituks (Lepingu jõustumine) alates arve järgi tasumisele kuuluva summa täies ulatuses laekumisest UÜ Liha arvelduskontole.

4. Toodete eest tasumine

4.1. Tasumine arve alusel. Arve saamiseks ja makse sooritamiseks vajuta tellimuse vormistamisel nupule „Kinnitan”. Makse aluseks olev arve saadetakse Sulle tellimuse kinnitusena elektronpostiga, arve on nii pdf kui html kujul saadaval ka Liha UÜ kodulehel peale ostu kinnitamist. Palun kontrolli enne arve tasumist, et arves sisalduvad andmed vastavad sinu soovile.

4.2 Tasumine maksekaardiga. Peale tellimuse vormistamist suunatakse klient makse sooritamiseks Nets Estonia AS-i turvalisse keskkonda. Seal on eeltäidetud maksekorraldus, kus on kirjas tasumisele kuuluv summa. Peale kaardinumbri, turvakoodi (3 numbriline kood kaardi tagaküljel) ning kaardi kehtivusaja lõpu sisestamist autoriseerib Nets Estonia tehingu kliendi pangas. Kaardiandmete küsimisel kasutatakse SSL-turvaprotokolli ning MasterCard SecureCode ja Verified by Visa turvaprogramme, mis tagavad selle, et vahetatavat informatsiooni ei saa kõrvalised isikud pealt kuulata ega muuta.

4.3 Jätame endale õiguse tühistada Sinu tellimus, kui arvel näidatud summa ei ole laekunud 7 päeva jooksul arvates arve väljastamisest Liha UÜ kontole.

5. Toodete kohaletoimetamine ja üleandmine

5.1. Tellitud tooted toimetatakse kohale sinu poolt tellimuse vormistamisel valitud transpordiviisil (kulleriga koju või Sulle sobivasse pakiautomaati).

5.2. Väljastame tooted hiljemalt 3 päeva jooksul peale arve laekumist. Siiski anname endast alati parima, et kaubad saaksid väljastatud juba järgmisel päeval.

5.4 Valides kauba kättesaamiseks Omniva või Eesti Smartposti pakiautomaadi (hind 2,99 eur), saate kauba automaati jõudmisel vastavasisulise e-maili või sms-i, milles on märgitud kapi asukoht ning uksekood. Minge pakiautomaadi juuurde, valige ekraani puudutades keel, seejärel menüüst „Võta pakk välja“. Sisestage ekraanile SMS-iga/e-kirjaga saadud uksekood. Võtke avanenud kapist pakk vastu. Sulgege uks ning kinnitage paki vastuvõtmine vajutades ekraanil olevat nuppu „Kinnita”. Soovi korral printige välja kviitung.

5.5 Paki toimetamine Soome Sartposti pakiautomaati ( hind 20 eurot, XS-XXL).

6. Probleemid tellitud toodetega

6.1 Loodame, et olete meie e-poest tellitud kaubaga rahul ja teeme omaltpoolt selleks kõik, mis meie võimuses. Kui seoses Liha UÜ e-poest ostetud kaubaga siiski probleeme peaks olema, teatage sellest meie e-maili aadressil info[ät]esitaomamaitse.ee või telefoni teel numbril +372 588 55 667 märkides ära probleemi olemuse, tellitud toote ja arve numbri. Probleemse kauba tagastamiskulud võtab Liha UÜ enda kanda.